خبرهای داغ:
هاشمی:

 استان همدان در حوزه نشر ظرفیت زیادی دارد

همدان- معاون فرهنگی، اجتماعی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه حمید حسام نیرویی توانمند و شناخته شده در کل کشور معرفی شده است، گفت: استان همدان در حوزه نشر ظرفیت زیادی دارد.
کد خبر: ۹۴۷۷۷۳۳
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید محمدصادق هاشمی در دیدار با اعضای برگزارکننده همایش نهضت ترجمه که در سالن جلسات باغ موزه همدان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در معاونت فرهنگی بنیاد شهید به صورت جدی اتفاق افتاده نشر کتاب و آثار شهدا بوده است.

وی با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش ۱۰۰ برابری تولیدات در ادبیات پایداری است، افزود: در بیانات رهبر معظم انقلاب هرگز غلو و اغراق وجود ندارد و وقتی از ۱۰۰ برابری شدن تولیدات سخن به میان می‌آورند نیاز جامعه را مطرح کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های اصلی ما در بنیاد شهید تحقق خواسته‌های رهبری در این حوزه است که به صورت جدی پیگیری می‌کنیم، گفت: در حوزه ترجمه نگاه ما این است که کتاب را خودمان ترجمه نکنیم و در کشوری که شبکه توزیع نداریم به فروش برسانیم بلکه توسط نویسندگان کشورهای متقاضی انجام شود.

وی ابراز کرد: حمید حسام نیرویی توانمند و شناخته شده در کل کشور معرفی شده، استان همدان در حوزه نشر ظرفیت زیادی دارد و اگر بنیاد بتواند از این ظرفیت استفاده کند ما حمایت می‌کنیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر اجلاسیه تلاش شود تا فیلم سینمایی فاخر با فیلمنامه مفید، از کتاب برگزیده و  ترجمه‌های دقیقی رونمایی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار